Verzenden/retourneren

Verzenden

Alle bestellingen (binnen Nederland) worden verzonden als brievenbuspakje met Track & Trace van PostNL.

Bestellingen naar België, Duitsland of Frankrijk worden verzonden als brievenbuspakje ZONDER Track & Trace van PostNL. 
Indien gewenst kan het pakje -tegen meerprijs- aangetekend verzonden worden.

Op dit moment worden er geen bestellingen naar andere landen verstuurd.

 

Herroepingsrecht / retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Zorg dat het pakket voldoende gefrankeerd is.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar The Earbell Factory: pak het pakket goed in en verzend eventueel verzekerd.

Om gebruik te maken van dit recht dient u eerst contact met ons op te nemen via info@earbellfactory.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuur altijd het retour formulier mee!

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct via info@earbellfactory.nl contact met ons op, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Wij kunnen om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Bewaar ook alle verpakkingsmaterialen en maak foto's van hoe u de zending heeft ontvangen (buitenkant verpakking inclusief verzendlabel, binnenkant verpakking inclusief verpakkingsmateriaal en foto's van de schade aan het artikel of de artikelen). Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2022 - 2024 The Earbell Factory | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel